Pages

Rabu, 25 Februari 2009

Better i step out..

Attitude, unmotivated, dispointed, tired...better i step out.
[
Dah lama terpendam di dalam hati. Dari tahun lepas. Aku nyatakan hasrat untuk melupakan segalanya berkaitan dengan dia. Tetapi..hati tidak mampu untuk mengatakan tidak. Sebab. Kesian. Kerna perasaan itulah, aku berikannya peluang sekali lagi. Dengan bersyarat. Aku rasa syarat yang mudah. Tetapi agak sukar untuk dilaksanakan. But i keep my promise. Walaupun syarat yang diberikan tidak dapat dipenuhi dengan sempurna. i accepted. Keputusan dibuat untuk terus bersama-sama. Memberi tunjuk ajar, menunjukkan jalan yang betul supaya menjadi lebih baik. Terdetik di dalam hati, i'm not the best, not better enough mengubah keadaan sekarang menjadi seperti dulu.
[
Keadaan makin bertambah teruk. Makin make me so dispointed. Aku tidak boleh berterusan dengan attitude sebegini. Kawan. So close. Mungkin itu antara sebab musabab aku kurang dihormati. Aku tidak kisah. At least be motivate. i'm tired to tell the same thing always. Lama-lama bosan dan meluat untuk didengari. Boleh fikir sendiri. Sebab itu digelar mahasiswa universiti. Sebenarnya aku tiada kekuatan lagi untuk berterus terang mengenai hasrat ini. Down. Itu paling aku bimbangi. Aku teruskan. Will wasting my time. Tidak terkecuali beberapa individu yang still has huge motivation. Also will waste your time. Mungkin ada yang berpendapat aku terlalu emosi bila membuat keputusan ini. Merajuk, bla..bla..bla..Biar.
[
Aku hanya mampu melayan liuk lentik jari jemari untuk menyatakan hasrat yang terbuku di hati. Entri ini bukan untuk membuat sesiapa terluka atau berkecil hati. Jika jawapannya ya. i'm really sorry. Bukan lari dari tanggung jawab. Tapi aku ada reason why i do that. Memetik kata-kata Prof.."buat apa nk buang masa, kalu kita pergi utk kalah". Mungkin ada betul juga kata-kata beliau. Membuat aku sentiasa teringat dengan kata-kata itu. Minggu terakhir untuk menyumbang bakti.
[
i will resign and step out being a coach.

6 comments:

Tanpa Nama berkata...

maybe sometimes we really do feel frustrated eventho towards things we really like..feeling down+stressed for not coming up to the standard.. but jus dono y .. eventho keep saying wanna get out of it but still in the end im stuck wif it..haha..some ppl might think it's farnie tat to mourn and passionate at the same time.. (confusing). i also dono y im still keep playing even it's really tirin..under the big sun.. and etc.. in the end.. * i jus can smile and tell them.. i cant help it.. i jus feel like doin it* maybe i appreciate wut i got and it's really fortunate for us to still haf chance to fight for wut we want.ppl cant get away frm unhappy situation instead of all the happy moments..(giggles).. so it all depends on wut u really feel about tat.. and jus follow wut ur heart tells.. if u really decided to let it go den jus do it no matter wut the others might think.how the others perceive this is not important..u din owe it to anyone.. think of urself..how would u like it to b. *phOOps..~* decision made.. *^-^* and feel glad wif decision u made ya.[s.m.i.l.e]

Tanpa Nama berkata...

u..ada hak dlm bt pe pn kputusn..
pe2,i always wish u all the best..
one thing,i hope u will find someone better..
(u knw me...)since 2003

teethBenthic berkata...

to ding,
"coach..coach..coach.." slalu kdengaran when i meet wit ue all..
nk ckp je 'i'm not ur coach anymore.." tp cm ad s'thing yg mnahan. M'nahan dgn kuat. T'halang ditekak. i can't spilled it out..i agree wit ue..always ckp nk stop.. but i also can't.ha3."ak rs kita x ckup traing lg..bla..bla.." cmne eak nk ckp ak nk resign..wil kill al their passion. ak akn musnah kn ape yg ak sgt cintai..follow my heart, i wil...

teethBenthic berkata...

to un name,
made decision to leave wat v luv.. it so cmplicated rite..
Thank..since 2003, i know who ue r..i wil always remember ue..
p/s: friendship hilang bkn semudah ombak mehilangkan tulisan pada pasir di pantai.

aiXat.MR berkata...

Kau kata: yang ini kali terakhir aku bwk team ni. lepas ni takde dah. tak tau la kalau En.Pegawai-Perikanan nak bawak korg lepas ni..

Aku jwb: Igt kitorg kisahla ko xnak jd coach? haha~

*perbualan tersebut (ayat aku) hanya sekadar untuk mengelakkan suasana mellow dan sedih dan menyayat hati pada malam tersebut. Jgn ckp ko amik ati pulak. hahha~

** btw, aku pn sbnarnye ade rase cam dah mls nak main. sebab? ntah. muak kot.

teethBenthic berkata...

actually sukar sgt2 ak nk ckp bnde yg paling ak suke pd mlm 2..bnde yg byk m'gubah ak jd spt skng..tp keadaan yg m'maksa. Myb 2 kot yg t'baik tuk smua. kDg2 ak t'pk gak dh ruin our team..team yg dh lama ak n others bina..musnah skelip mata je..
komitmen, penat, stres dll yg wat smua rasa cm2..syg kn team..trus kn pjuangan.